مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع نوار بهداشتی فله ای با تحویل رایگان

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع نوار بهداشتیخرید آسان نوار بهداشتی فله ای

نوار بهداشتی فله ای علی رغم کیفیت خوبی که دارد به دلیل حذف هزینه بسته بندی با قیمت ارزان تری به فروش می رسد و با توجه به بازار خوب این محصول مشتریان عمده بسیاری خواهان خرید آن با حذف واسطه ها هستند تا بتوانند از خرید و فروش این محصول سود مناسبی را به دست آورند. قیمت انواع انواع نوار بهداشتی فله ای را می توانید به آسانی از برترین فروشندگان عمده این محصول به واسطه اینترنت به دست آورید.

قیمت انواع نوار بهداشتی فله ای با تحویل رایگان

آشنایی با انواع نوار بهداشتی

آشنایی با انواع نوار بهداشتی

انواع نوار بهداشتی بسیار گوناگون هستند که در سایز های نوار بهداشتی خیلی بزرگ، بزرگ، متوسط و کوچک تولید می شوند که از جمله انواع متداول آنها نوار بهداشتی شب، ساده، بال دار، مسافرتی، مشبک می باشند.

  • نوار بهداشتی ساده به وسیله چسبی که در زیر آن وجود دارد به لباس متصل می شود و در واقع یک نوار بهداشتی بسیار ساده و بدون بال می باشد که امکان جابه جا شدن آن زیاد است.
  • نوار بهداشتی بالدار با باله هایی که دارد به خوبی به لباس می چسبد و امکان جابه جایی آن بسیار کم است و در واقع به دلیل کارایی خوبی که دارد بسیار پرطرفدار می باشد.
  • نوار بهداشتی شب دارای سایز بزرگتر و ضخامت بیشتری می باشد و از قدرت جذب بالایی برخوردار است تا مصرف کنندگان در هنگام شب نگران نشت از نوار بهداشتی نباشند.
  • نوار بهداشتی مسافرتی با حجم کمی که دارد، دارای قدرت جذب بسیار بالایی می باشد و با بسته بندی مناسبی که و کم حجم جای کمی را اشغال می کند.

خرید آسان نوار بهداشتی فله ای

خرید آسان نوار بهداشتی فله ای

خرید آسان نوار بهداشتی فله ای از طریق اینترنت امکان پذیر است زیرا تولید کنندگان و فروشندگان عمده و برتر بسیاری جهت فروش بیشتر این محصول آن را به صورت اینترنتی عرضه می نمایند تا خریداران بیشتری بتوانند این محصول را مشاهده و آن را با قیمت مناسب و ارزان تهیه کنند.

شما می توانید نوار بهداشتی ارزان را با کیفیت عالی از طریق سایت ما خریداری نمایید زیرا این سایت شرایط مناسبی را فراهم کرده تا مشتریان عمده بتوانند به آسانی اطلاعات لازم را در مورد محصولات عرضه شده به دست آورند و همچنین کیفیت آن ها را مورد بررسی قرار دهند و در صورت تمایل آنها را ثبت سفارش نمایند تا در اسرع وقت برای آنها ارسال گردد.

مشاورین ما نیز آگاهی های بیشتری را در مورد محصولات در اختیار مشتریان عمده قرار می دهند و خریداران عمده می توانند به آسانی با آنها تماس گرفته تا اطلاعات بیشتری را در مورد قیمت روز محصولات ، چگونگی سفارش آنها، زمان ارسال و غیره را به دست آورند.

خانم حسینی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید