مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده پوشک مای بی بی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

پوشک مای بی بی ایرانیبرند مای بی بیهنگام خرید پوشک بچه به چه نکاتی توجه کنیم؟
پوشک مای بی بی

در میان برند های مختلف پوشک بچه، برند مای بی بی برندی شناخته شده است. پوشک مای بی بی ایرانی، کالای داخلی است که با نمونه های خارجی این محصول رقابت می کند.

پوشک مای بی بی

پوشک مای بی بی ایرانی

یکی از بهترین و قدیمی ترین مارک های پوشک، پوشک مای بی بی است. مای بی بی برندی است که نام و آوازه ای بلند که در سراسر ایران شناخته شده است و به عنوان برندی معتبر نام برده می شود.
پوشک مای بی بی از بهترین مواد اولیه تهیه شده است و اضافه کردن کرم مراقبت از پوست حاوی عصاره بابونه به پوشک، به آن خاصیت ضد التهابی داده است.
پوشک مای بی بی، سبک، نازک، نرم و انعطاف پذیر بوده و قابلیت جذب بالایی دارد.
این شرکت بسته ی اقتصادی به نام بسته اکو را در محصولات خود به تازگی جای داده است که دارای دو ردیف پد مای بی بی بوده و تعداد بیشتری از پد را نسبت به بسته بندی نرمال در خود جای داده است.
این امر سبب شده است که قیمت هر پد نسبت به بسته بندی عادی کاش پیدا کند و با توجه به استفاده ی روزانه ی خانوار ها از این محصول صرفه ی اقتصادی داشته و جای ویژه ای در سبد خانواده ها داشته باشد.

پوشک مای بی بی

برند مای بی بی

گروه زرین در سال 1379 با تولید ظروف پلاستیکی تغذیه کودک و دیگر لوازم بهداشتی شروع به کار کرد، با استفاده از تکنولوژی جدید و دانش و مهارت کافی به تولید پوشک بچه با نام تجاری مای بی بی کرد.
این شرکت با وارد کردن بهترین مواد اولیه و تولید پوشک با کیفیت توانست تبدیل به یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان پوشک در ایران شود.
این شرکت ماشین آلات و خط تولید خود را ارتقا بخشیده تا محصولی در سطح کیفت جهانی تولید کند.

پوشک مای بی بی

هنگام خرید پوشک بچه به چه نکاتی توجه کنیم؟

  •  نیاز کودک را در نظر بگیرید، درجه ی اول حفظ سلامتی و بهداشت کودک است، پوشکی بخرید که ابتدا کیفیت و سپس قیمت مناسبی داشته باشد.
  • تا از کیفیت پوشک مطمئن نشده اید اقدام به خرید عمده ی این کالا نکنید.
  • اگر کیفیت کالا مورد تایید شماست و تصمیم دارید که به صورت عمده خرید کنید فقط از یک سایز خریداری نکنید. سایز یک خیلی زود برای کودک شما کوچک می شود.
  • ما خرید عمده را بسیار به شما تاکید می کنیم، زیرا از نظر اقتصادی به صرفه است و در طول زمان هزینه ی کمتری را پرداخت کرده اید.
خانم حسینی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید