مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

حراج دستمال کاغذی اقتصادی بیتا در جشنواره شگفت انگیز

آنچه در این مقاله می خوانید...

حراج دستمال کاغذی اقتصادی بیتاجشنواره فروش دستمال کاغذی

دستمال کاغذی اقتصادی بیتا با داشتن مشتریان فراوان از شهرهای مختلف به صورت حراج در جشنواره شگفت انگیز به فروش می رسد. از آن جا که این دستمال به خوبی در بین مردم شناخته شده است تقریبا در تمام مناطق جاافتاده است و خوش فروش محسوب می شود.

حراج دستمال کاغذی اقتصادی بیتا

دستمال کاغذی اقتصادی بیتا به دو شکل در بازار موجود است:

  1. دستمال کاغذی اقتصادی بیتا فلکسی ده عددی
  2. دستمال کاغذی سوپر اقتصادی بیتا

نوع اول بسته بندی های ده عددی است که به خوبی در بین مردم شناخته شده است. این نوع دستمال به نام فلکسی هم در بین بازاری ها و کسبه شناخته می شود. قیمت ارزان این مدل دستمال کاغذی باعث شده است که طیف وسیعی از مردم به آن تمایل داشته باشند و در استفاده های روزمره از آن بهره بگیرند.

دستمال کاغذی اقتصادی بیتا

دستمال کاغذی سوپر اقتصادی بیتا بسته بندی های نیم کیلویی دارد که به صرفه تر و ارزان تر از نوع اول است. با این که این مدل کمتر معرفی می شود اما پتانسیل این را دارد که درآینده رشد خوبی کند. در جشنواره شگفت انگیز که مخصوص شب یلدای هر سال است این مدل ها را می توانید به صورت عمده از کارخانه با تخفیف های خوبی دریافت کنید.

دستمال کاغذی اقتصادی بیتا

جشنواره فروش دستمال کاغذی

بسیاری از شرکت های بزرگ برای این که بتوانند از فرصت مناسبت ها به خوبی استفاده کنند اقدام به برگزاری جشنواره ها می کنند. در ایام ویژه سال عمده فروش ها می توانند از آفرهای خوبی استفاده کنند. معمولا در خرید های خاوری و تک و جفت هزینه ارسال رایگان می شود و جایزه هایی هم مانند سکه طلا در نظر گرفته می شود. شهرهایی مانند سمنان و قم از بزرگترین تولید کنندگان دستمال کاغذی هستند. شرکت های دستمال کاغذی قم بین یکدیگر رقابت سنگینی دارند.

خانم حسینی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید