مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید دستمال کاغذی درجه یک در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید دستمال کاغذی با ارزانترین قیمتراهنمای خرید دستمال کاغذی مرغوب مشخصات یک دستمال کاغذی بهداشتی باکیفیت تولید دستمال کاغذی با بهترین مواد اولیه در کشور

دستمال کاغذی یکی از محصولات بهداشتی بسیار پر مصرف در بین خانواده هاست که با توجه به کاربرد آن در انواع مختلف تولید می شود. برای خرید دستمال کاغذی در جه یک در بازار می توانید به نمایندگی های عرضه لوازم بهداشتی مراجعه کنید.

خرید دستمال کاغذی درجه یک در بازار

خرید دستمال کاغذی با ارزانترین قیمت

خرید دستمال کاغذی با ارزانترین قیمت

در گذشته های دور که دستمال کاغذی وجود نداشت مردم برای همه کارهای نظافتی از دستمال های پارچه ای و معمولی استفاده می کردند و تمیزی و بهداشت به شکل امروزی نبود و بیماریهای واگیر دار و مسری به سبب نبود بهداشت به سرعت در بین مردم پخش می شد و قر بانیان زیادی می گرفت‌. بسیاری از مردم به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی و نظافت شخصی به انواع بیماری ها مبتلا می شدند، با اختراع دستمال کاغذی و استفاده از آن روز به روز رعایت بهداشت پیشرفت کرد و امروزه شاهد این هستید که از کودکان گرفته تا بزرگسالان و افراد مسن همه از این کالای پر کاربرد برای مصارف گوناگون استفاده می کنند.

 در مراکز حراج دستمال کاغذی می توان این محصول پر کاربرد را با ارزانترین قیمت خریداری نمود. دستمال ارزان لزوما کیفیت پایینی ندارد بلکه بعضی شرکت ها برای رعایت حال خریدار و فروش بیشتر که خود سود بیشتر را در پی دارد، اقدام به فروش دستمال کاغذی با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت می کنند.

یکی از راه های خرید دستمال ارزان مراجعه به نمایندگی های عرضه این کالا در سطح شهر است که آن را حتی در تعداد کم به قیمت عمده عرضه می کند و از دیگر روش های خرید این نمونه مراجعه به فروشگاه های اینترنتی فروش آنلاین کالاست که شرکت های مختلف محصولات تولیدی خود در این فروشگاه های مجازی به مناسب ترین قیمت به صورت متنوع و در بسته بندی های استاندارد و بهداشتی عرضه می کنند.

سایت های دارای نماد اعتماد هم می تواند از مراکز مورد اطمینان برای خرید شما باشد. شما با مراجعه به آنها می توانید انواع مختلف محصول را مشاهده کرده و با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه خود بهترین خرید را انجام دهید و در پایان از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید.

این شیوه خرید از این نظر که نیاز به صرف وقت زیاد برای جست و جو و رفت و آمد ندارد و در همه جا در دسترس است و همچنین واسطه ها در این روش حذف می شوند و شما می توانید بی دردسر کالا را درب منزل دریافت کنید برای شما کم هزینه، مقرون به صرفه و لذت بخش خواهد بود.

راهنمای خرید دستمال کاغذی مرغوب

برای تولید دستمال کاغذی ابتدا قطعاتی از چوب درختان را برش داده و در کارخانه طی مراحلی به خمیر کاغذ تبدیل می کنند و سپس از این خمیر کاغذ الیاف نرم تهیه میشود که برای تولید دستمال های نرم و یکبار مصرف استفاده می کنند.  برای خرید دستمال اقتصادی و مرغوب باید نکاتی را مد نظر داشته باشید، باید توجه کنید که دستمال فاقد پرز، سوراخ و لکه باشد که هر کدام از این ها نشانه کیفیت پایین دستمال است هم چنین بهتر است دستمال کرپ شده باشد یعنی چین خوردگی های سطح دستمال که باعث افزایش جذب می شود بیشتر باشد.

نمونه هایی که بلافاصله در تماس با رطوبت پودر می شوند نامرغوب ترین انواع محصولات هستند یک دستمال خوب و با کیفیت بعد از تماس با رطوبت نه تنها آن را خوب جذب می کند بلکه شکل کلی خود را حفظ می کند و زود پاره نمی شود.

معمولا دستمال کاغذی ها از خمیر کاغذ شیمیایی تولید می شوند اما ممکن است در مراحلی به آنها خمیر بازیافتی هم اضافه شود همچنین در تولید دستمال کاغذی امکان استفاده از انواع نرم کننده ها و عطر ها و لوسیون ها برای بخشیدن خواص جدید به آنها وجود دارد.

بهتر است همیشه در انتخاب و خرید این محصول دقت لازم و کافی را داشته باشید چرا که این کالا مستقیما با سلامتی شما در ارتباط است و محصولی است که هنگام استفاده معمولا با پوست در تماس است و به کار بردن انواع نامرغوب آن ممکن است سبب ایجاد حساسیت های پوستی و … شود.

مشخصات یک دستمال کاغذی بهداشتی باکیفیت

مشخصات یک دستمال کاغذی بهداشتی باکیفیت

از مشخصات دستمال کاغذی بهداشتی با کیفیت این است که باید از الیاف سلولزی مرغوب به رنگ سفید یا روشن باشد و پراکندگی الیاف آن در زیذچر نور خورشید یکنواخت باشد علاوه بر این در تولید آن از رنگ های مجاز و ثابت و بهداشتی استفاده شده باشد.

بسته بندی دستمال کاغذی هم بسیار مهم است، هنگام استفاده باید دستمال ها تک تک و دانه دانه از جعبه یا هر بسته بندی دیگری به راحتی خارج شوند.در حال حاضر انواع مختلف دستمال کاغذی برای استفاده در منزل، سرویس بهداشتی، دستمال مرطوب پاک کننده آرایش، دستمال مرطوب مخصوص کودک، دستمال جیبی و … در بسته بندی های خاص و متفاوت در کارخانه های تولید کننده انواع دستمال کاغذی تولید و برای عرضه و پخش روانه بازار می شوند.

تولید دستمال کاغذی با بهترین مواد اولیه در کشور

مرکز پخش دستمال کاغذی  نمونه های با کیفیت را از مراکز تولید دستمال با بهترین مواد اولیه در کشور تهیه کرده و به صورت عمده و خرده در دسترس خریداران قرار می دهد.

خرید عمده و انبوه به صورت مستقیم و بدون واسطه از شرکت های تولید کننده همواره برای خریداران سود آور و مقرون به صرفه بوده است. مراکز پخش محصولات بهداشتی، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای از جمله خریداران محصولات بهداشتی هستند که آن را به صورت عمده از تولید کنندگان خرید می کنند و به صورت جزئی در اختیار مصرف کنندگان و خریداران قرار می دهند و در این میان سود خوبی را برای خودشان رقم می زنند.

تولید کنندگان محصولات با کیفیت با کسب رضایت مشتریان و خریداران توانسته اند در بازار داخلی تجارت موفقی داشته باشند. این شرکت ها با افزایش هرچه بیشتر درجه کیفی تولیدات و هم چنین به دست آوردن استانداردها و امتیازات لازم می توانند علاوه بر بازار های داخلی برند خود را در سطح بازار های خارجی هم مطرح کرده و برای صادرات کالا به سایر کشور ها اقدام کنند و از این راه سود بیشتری را نصیب خود کنند‌. صادرات علاوه بر سودی که برای تولید کننده در پی دارد در جهت پیشرفت اقتصادی کشور هم بسیار مفید بوده و ارز آوری خوبی برای کشور دارد و باعث رونق تولید داخلی و اشتغال زایی در کشور می شود.

خانم حسینی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید