مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پوشک مای بی بی با سایز 1

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش پوشک مای بی بیتعویص پوشکفروش پوشک مای بی بیسایز بندی پوشکفروش پوشک مای بی بیفروش پوشک مای بی بی با سایز های مختلف
فروش پوشک مای بی بی

فروش پوشک مای بی بی با سایز های مختلف از جمله سایز یک در اکثر مراکز تجاری اینترنتی و فیزیکی امروزه در حال انجام می باشد.
اگر شما یک کودک در خانه داشته باشید ، به اندازه ۱۰ بار در روز پوشک عوض کنید ! این افزایش به اندازه ۷۰ پوشک در هفته ، ۲۸۰ یا بیشتر پوشک در ماه ، و نزدیک به ۳۳۶۰ پوشک در طول سال اول است . که سرمایه‌گذاری بزرگی است ، پس باید تا جایی که می‌توانید متخصص پوشک شوید .
امروزه در بازار های کشور عزیزمان ایران انواع برنده های پوشک های داخلی و خارجی با کیفیت و قیمت های متفاوت و جوددارد شما باید با انتخاب بهترین برند در وقت هزینه و سازگاری با کودک خود صرفه جویی و دقت نمایید.

فروش پوشک مای بی بی

تعویص پوشک

تعویض پوشک به روش مناسب برای یک محیط سالم ضروری است . بسیاری از والدین پوشک ها را به خیابان پرت می‌کنند و به طبیعت اهمیتی نمی‌دهند یا شاید به خاطر نادانی این کار را انجام می‌دهند ، اما همه ما باید با بسته بندی پوشک مصرف شده و انداختن در سطل زباله به دفع زباله و تفکیک زباله‌ها کمک کنیم .

فروش پوشک مای بی بی

سایز بندی پوشک

سایز بندی در رابطه با پوشک خیلی مهم است چون پوست بچه بسیار حساس است باید یک سایز مناسب که نه بسیار چسب و تنگ باشد و نه بسیار شل و گشاد.
زمانی که در مورد سایز مطمئن هستید ، مطمئن شوید که پوشک به گونه‌ای استفاده می‌شود که به جلوگیری از نشت کمک می‌کند . اگر پوشک شما کج است و یا بر روی نوزادتان سوار می‌شود ، احتمالا ً زمان تنظیم پوشک است . بعد از هر تغییر باید مطمئن شوید که تمام نقاط مناسب از جمله باسن را پوشش می‌دهید . عدم پوشش در این مناطق می‌تواند منجر به نشت یا ناراحتی کودک شود . بررسی کنید که پوشک مستقیم و متقارن در جلو و عقب و پهلو ها است . دقت کنید که کمربند پوشک در کمر راست باشد. زبانه مجدد به شما این امکان را می‌دهد که هر گونه تنظیمات لازم برای یک تناسب انعطاف‌پذیر و نرم را انجام دهید .

فروش پوشک مای بی بی

فروش پوشک مای بی بی با سایز های مختلف

برند های زیادی در کشوره عیز مان ایران در حال فعالیت می باشند یکی از این برنده ها برند مای بیبی می باشد که با توجه به نام و اوازه ایی که دارد نه تهنها در ایران بلکه در جهان بسیار معروف است سالیان افراد زیادی این پوشک را در خواست دارند به نحوی که پوشک را با برند مای بیبی می شناسند.
فروش پوشک مای بی بی با سایز های مختلف در ایران وجود دارد که یکی از محبوب ترین سایز ها نای بی بی سایز یک است که شما می توانید این محصول را از مراکزی چون:

  • فروشگاه های زنجیره ایی
  • هایپر مارکت ها
  • سایت ها
  • مراکز لوازم ارایشی بهداشتی

تهیه نمایید

خانم حسینی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید