مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید نوار بهداشتی فله ای ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع نوار بهداشتی موجودخرید نوار بهداشتی فله ایانتخاب نوار بهداشتی ارزان و خوب
خرید نوار بهداشتی فله ای

خرید نوار بهداشتی فله ای با قیمت ارزان در این روزها که قیمت تمام اجناس سلولزی روز به روز بالاتر می رود بسیار به صرفه و اقتصادی است. با این که می توان در فروشگاه های محصولات سلولزی برندهای ارزان تر را هم پیدا کرد اما معمولا این مارک های نوار بهداشتی کیفیت پایینی دارند.

انواع نوار بهداشتی موجود

به طور کلی در بازار می توان دو نوع نوار بهداشتی پرمصرف را نام برد. یکی نوار بهداشتی مشبک و دیگری نوار بالدار. از سوی دیگر برای کسانی که بیشتر اقتصادی فکر می کنند و می خواهند هزینه های خود را پس انداز کنند معمولا از هر دو نوع، خرید نوار بهداشتی فله ای را انجام داد. این نوار بهداشتی فله معمولا درجه دو کارخانه هستند که اشکالات خیلی کمی دارند و قابل بسته بندی به صورت رسمی نیستند. با این حال خیالتان از بابت بهداشتی بودن آن راحت باشد زیرا در کارخانه های بزرگ و تحت پروسه های بهداشتی تولید شده اند. همچنین فروش دستمال کاغذی فله هم به این صورت انجام می شود.

خرید نوار بهداشتی فله ای

خرید نوار بهداشتی فله ای

برای خرید نوار بهداشتی فله ای معمولا شرکت ها یک حداقل خرید را تعیین می کنند. به این صورت که مثلا گاهی به صورت تناژ است. بسیاری از کارخانه ها محصولات خود را کمتر از یک تن به فروش نمی رسانند. این موضوع باعث شده است که گاهی فروشندگان محصولات سلولزی با همکاری و شراکت هم خرید نوار بهداشتی فله ای انجام می دهند سپس آن ها را در بسته بندی های نایلونی به صورت خرد به فروش می رسانند. فروش عمده نوار بهداشتی به این صورت سود خوبی دارد.

خرید نوار بهداشتی فله ای

انتخاب نوار بهداشتی ارزان و خوب

انتخاب یک نوار بهداشتی ارزان و با قیمت خوب برای خانم ها امری ضروری است. به این جهت است که نوار به صورت مستقیم با سلامت آن ها ارتباط دارد و نمی توان سهل انگارانه با آن برخورد کرد. نمونه های نوار بهداشتی فله ای باید کاملا تمیز و عاری از بوی بد باشند. همچنین لازم است تا از فروشنده آن تاریخ تولید را بپرسید تا خدای نکرده دچار مشکلات نشوید. در فیلم زیر می توانید نمونه این محصول را ببینید:

خانم حسینی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پرنگار شما را به خرید بهترین محصولات سلولوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید